nuffnang Ads

Rabu, 17 Julai 2013

Pembekal Dakwat Kekal Yang Tak Kekal Akhirnya Didedahkan!!

Bila didesak SPR enggan mendedahkan pembekal dakwat itu kononnya atas alasan "isu keselamatan".. Apa kena mengena keselamatan dengan dakwat itu entahlah..

Bila terbongkar maka terdedahlah apa yang dimaksudkan dengan "isu keselamatan" itu.. keselamatan poket dan kroni rupanya..


Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli hari ini mendedahkan pembekal dakwat kekal di Dewan Rakyat dengan menyatakan individu itu adalah "rakan rapat" pemimpin tertinggi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dan mendakwa kontrak berkenaan diberikan secara rundingan terus.  
"Kontrak dakwat kekal ini diraih oleh seorang pakar rundingan terus bernama Mohd Salleh Md Ali, nombor kad pengenalan 671112665021 (IC asal dari Singapura).  
"Dikhabarkan pakar rundingan terus ini mempunyai hubungan rapat dengan pemimpin negara, malah juga dikatakan rapat dengan Pengerusi SPR dan Timbalannya," katanya di Dewan Rakyat.  
Kontroversi dakwat kekal menjadi pertikaian dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) lalu selepas ia mudah ditanggalkan walaupun hanya dengan membasuhnya.  
SPR yang didesak mendedahkan pembekal dakwat itu berkeras enggan berbuat demikian atas alasan "isu keselamatan" ~ The Malaysian Insider

Bersamalah kita nantikan, adakah rakyat Malaysia akan berebut-rebut mencari lelaki itu untu membeli dakwat darinya sepertimana yang dikatakan oleh Shahidan Kassin ini..

"Kita kena ingat bahawa dakwat ini bukan segalanya tapi yang penting ialah kad pengenalan. Saya nak sebut di sini, kalau sekiranya kita beritahu siapa syarikat pembekal dakwat ini, kalau semua tahu, semua beli dakwat."

Lagi apa kenyataan bodoh Shahidan mengenai perkara ini sila baca di ( SINI )

Tiada ulasan :

Catat Ulasan